שלו×, זהו ×”×תר של קורס הגישה למטופל ×¢× ×ž×—×œ×” מתקדמת.
×”×תר ישמש לקורס ×שר ×ž×ª×§×™×™× ×‘×ופן משולב, בכיתה וב-ZOOM ×ž×˜×¢× ××•× ×™×‘×¨×¡×™×˜×ª ת“×, הפקולטה לרפו××”, בחוג לרפו×ת משפחה, בבי“ס ללימודי ממשך, קורס דיפלומה ×œ×ž×ª×ž×—×™× ×‘×¨×¤×•×ת המשפחה.
×ת הקורס ייסדה ×•×”× ×—×ª×” דר‘ גילי עופר-בי×לר וכעת ×ž× ×—×™× ×“×¨â€˜ גיל פלדמן ודר‘ ×™×•× ×” ×‘×’× ×•.
× ×•×©× (ש×) הקורס:
גישה למטופל ×¢× ×ž×—×œ×” מתקדמת
זהו קורס סימסטרי×לי.
×¢× ×¡×™×•× ×”×§×•×¨×¡, המשתתפות/×™× ×¦×¤×•×™×™× ×œ×”×™×•×ª מסוגלי×:
- ×œ× ×ª×— מקרה של טיפול במטופל/ת ×¢× ×¨×™×‘×•×™ ×ž×—×œ×•×ªÂ ×›×¨×•× ×™×•×ª מתקדמות
- להכיר ×ת המחלות מהן סובל/ת המטופל/ת, ×œ×”×ª× ×¡×•×ª בחיפוש מידע על המחלות ו×ופן הטפול בהן.
- להגדיר ×ת הבעיות ×”×’×•×¤× ×™×•×ª, רגשיות, משפחתיות, סביבתיות/כלכליות וחברתיות של המטופל/ת.
- לערוך סדר קדימויות וחלוקת ×ª×¤×§×™×“×™× ×œ×˜×¤×•×œ בבעיות ×”×©×•× ×•×ª.
- ×œ×¡×›× ×ת גורמי התמך ×”××™×©×™×™× ×©×œ המטופל/ת , משפחתה/ו, הקהילה וה××¨×’×•× ×™× ×”×©×•× ×™×.
- ×œ×¡×›× ×ª×•×›× ×™×ª התערבות עבור המטופל/ת.
- למפות ×ת ×”×ž×¨×›×™×‘×™× ×”×¤×œ×™××˜×™×‘×™× (תומכי×), לרכוש ×›×œ×™× ×”×ž×¡×™×™×¢×™× ×‘×”×ª×ž×•×“×“×•×ª ×¢× ×ž×˜×•×¤×œ/ת הזקוק/×” לטיפול פלי×טיבי/ת.
- לגלות ×•×œ×¡×›× ×ª×•×‘× ×•×ª ×ישיות לגבי הכוחות ×”××™×©×™×™× ×‘×˜×¤×•×œ, לגבי ×”×§×©×™×™× ×•×”×תגרי×, לגבי מקורות התמך של המטפל/ת.