×ª×•×›× ×™×ª:
                                 |
|||
1 |
08/03/2023 | הצגת הקורס (מפגש בכיתה); מטרות, שיטה, צפיות. הגישה ×”× ×¨×˜×™×‘×™×ª. |
|
2 |
15/03/2023 | המשמעות המחלה למטופל ומודל ההסבר, המשפחה בזמן מחלה (בזו×) | |
3 |
29/03/2023 | ×”×§×•×‘×¢×™× ×”×¡×•×¦×™××œ×™×™× ×©×œ הברי×ות ו××•×¨×™×™× ×•×ª ברי×ות (זו×) |
|
4 |
19/04/2023 | קביעת מטרות בטיפול- × ×™×ª×•×— (שיעור בכיתה) | |
5 |
03/05/2023 | קביעת מטרות בטיפול- ×™×™×©×•× (זו×) | |
6 |
10/05/2023 | הפסקת תרופות ×‘×§×©×™×©×™× (שיעור בכיתה)  | |
7 |
17/05/2023 | ×”×§×¨× ×ª סרט * 13:15-15:30 שיעור בכיתה | |
8 |
24/05/2023 | ×¢×§×¨×•× ×•×ª הגישה הפלי×טיבית (זו×) | |
9 |
31/05/2023 | טיפול ×‘×¡×™×ž×¤×˜×•×ž×™× ×•×ž×¦×‘×™ ×—×™×¨×•× ×‘×—×•×œ×” ×”× ×•×˜×” למות I (זו×) I | |
10 |
07/06/2023 | טיפול ×‘×¡×™×ž×¤×˜×•×ž×™× ×•×ž×¦×‘×™ ×—×™×¨×•× ×‘×—×•×œ×” ×”× ×•×˜×” למות II (שיעור בכיתה) | |
11 |
14/06/2023 | הצגת מקרה פלי×טיבי, עבודת צוות רב מקצועי- (זו×) | |
12 |
21/06/2023 | ×”× ×—×™×•×ª מקדימות, יישומן בשטח, התקשורת ×¢× ×”×—×•×œ×” ×”× ×•×˜×” למות ומשפחתו (זו×) | |
13 |
28/06/2023 | ×¡×™×›×•× ×•××™× ×˜×’×¨×¦×™×” -שיעור בכיתה | |
14 |
12-5/07/2023 | ×‘×—×™× ×•×ª ×‘×§×•×¨×¡×™× ××—×¨×™× | |
19/07/2023 | הגשת עבודת ×¡×™×›×•× ×‘×ž×™×™×œ מסמך WORD בלבד! |
שיעור מס‘ 1
פתיחה, הכרות, ×ª×•×›× ×™×ª הקורס: לו“×–, מטלות, דרכי תקשורת, שיטת הערכה. הגדרת מטרות, צפיות. הצגת מיקרה לדוגמה.
הכרות, הצגת ×ª×•×›× ×™×ª הקורס, ת××•× ×¦×¤×™×•×ª.
שיעור מס‘ 2
הגישה ×”× ×רטיבית ככלי עבודה בליווי מטופל ×¢× ×ž×—×œ×” ×›×¨×•× ×™×ª.
הלומדת תכיר ×ת מושגי היסוד של ×”× ×¨×˜×™×‘ הרפו××™, הלומדת תזהה ×ת מרכיבי ×”× ×¨×˜×™×‘×” בהתמודדות ×¢× ×ž×—×œ×” ×›×¨×•× ×™×ª.
הלומדת תזהה ×ת הבעיות ×¢“פ ×”× ×¨×˜×™×‘×” של החולה.
הלומדת ×ª×‘× ×” ×ª×•×›× ×™×ª פעולה המות×מת לבעיות שזוהו.
הלומדת תשווה דרכי פעולה ×©×•× ×•×ª לפתרון הבעיות שהוצגו.
שיעור מס‘ 3
 המשמעות של מחלה ×›×¨×•× ×™×ª למטופל ומודל ההסבר.
הלומד ×™×–×”×” ×ת הקשיי×, המגבלות ×•×”×ž×—×¡×•×ž×™× ××™×ª× ×ž×ª×ž×•×“×“ המטופל.
הלומד ×™×‘× ×” ×ª×•×›× ×™×ª המסייעת למטופל להתמודד ×¢× ×”×‘×©×•×¨×” על המחלה, לווי המטופל ומתן תמיכה.
הלומד ×™×–×”×” ×ת החוויות ×•×ª×”×œ×™×›×™× ××™×ª× ×ž×ª×ž×•×“×“ המטפל במהלך לווי המטופל.
שיעור מס‘ 5 ו-6
הגדרת מטרות בטפול ×•×‘× ×™×™×ª ×ª×•×›× ×™×ª טיפולית.
הלומד יגדיר ×ת מטרות הטפול, עפ“×™ סדר קדימויות.
הלומד ית×ר ×ת מש×בי המטפל.
הלומד יתווה ×ª×•×›× ×™×ª טיפולית.
הלומד ייתן מספר דוגמ×ות ×œ×—×•×–×™× ×˜×™×¤×•×œ×™×™× ×פשריי×.
שיעור מס‘ 8
×¢×§×¨×•× ×•×ª הגישה הפלי×טיבית
הלומד ית×ר ×ת ×¢×§×¨×•× ×•×ª הגישה הפלי×טיבית.
הלומד ידע מתי להשתמש בגישה זו.
הלומד ×™×ž× ×” ×™×™×©×•×ž×™× ×©×œ גישה זו.
שיעור מס‘ 9
 הצגת מקרה פלי×טיבי ועבודת צוות רב מקצועי
הלומדת תציג מקרה של מטופל/ת פלי×טיבי
הלומדת תת×ר ×ת הרכב ומ××¤×™×™× ×™ הצוות הרב מקצועי
הלומדת תת×ר ×ת חלוקת ×”×ª×¤×§×™×“×™× ×•×©×™×˜×ª העבודה של הצוות
הלומדת תתן דוגמ×ות לעבודת צוות רב מקצועי
שיעור מס‘ 10
Â ×”× ×—×™×•×ª מקדימות וישומן בשטח
הלומד ילמד ×ת עיקרי החוק החולה ×”× ×•×˜×” למות
הלומד ידע להגדיר מי יכול ×œ×ž×œ× ×˜×•×¤×¡ החולה ×”× ×•×˜×” למוד וכיצד למל×ו
הלומד ידע להגדיר ×ת מי החוק מגדיר כחולה ×¡×•×¤× ×™
הלומד ידע להגדיר ×ת מי החוק מגדיר כחולה סופי.
שיעור מס‘ 11
התקשורת ×¢× ×”×—×•×œ×” ×”× ×•×˜×” למות ומשפחתו
הלומדת תחשף ×œ×©×•× ×•×ª של התהליך ×צל ×× ×©×™× ×©×•× ×™×.
הלומדת תזהה ×ת ×”×§×©×™×™× ×¢×ž× ×ž×ª×ž×•×“×“×ª החולה ×”× ×•×˜×” למות.
הלומדת תזהה ×ת ×”×§×©×™×™× ×¢×ž× ×ž×ª×ž×•×“×“×™× ×”×× ×©×™× ×‘×ž×¢×’×œ התמיכה של חולה זו.
הלומדת תת×ר ×ת ×”×§×©×™×™× ×•×”×”×ª×ž×•×“×“×•×ª של הצוות הרפו××™ המלווה.
שיעור מס‘ 12
הטיפול במצבי ×—×¨×•× ×צל החולה ×”× ×•×˜×” למות
הלומדת תזהה מצבי ×—×¨×•× ×צל החולה ×”× ×•×˜×” למות.
הלומדת תת×ר ×ת ×”×ª×¡×ž×™× ×™× ×ילו ודרכי טיפול ×פשריות.
הלומדת ×ª×‘× ×” ×ª×•×›× ×™×ª טיפול ×‘×ª×¡×ž×™× ×™× ×ילו, תוך התייעצות ×¢× ×™×•×¢×¦×™× ×•×ž×•×ž×—×™× ×‘×ª×—×•×ž×™× ×©×•× ×™×.
הלומדת ×ª×ž× ×” ×“×¨×›×™× ×œ×’×™×•×¡ מש××‘×™× ×ילו.
הלומד ×™×ž× ×” ×“×¨×›×™× ×œ×’×™×•×¡ מש××‘×™× ×ילו.
שיעור מס‘ 13
סיכו×, ××™× ×˜×’×¨×¦×™×” ומשוב