- כתיבת הצעה של מקרה לדיון ( ”מקרה מתגלגל“). מקרה זה המשתתפת/×£ ת/יעבד במהלך הקורס, תציג/×™ בכיתה, ת/יכתוב עליו סכו×. (× ×¤×—: פסקה ×חת, 5-10 שורות) מועד הגשה (ב e-mail ), עד 3 ×¢×¨×‘×™× ×œ×¤× ×™ שעור מספר 3. 10%.
- לקר×ת כל מפגש יש להכין טיוטה קצרה לגבי המקרה המתגלגל ×”× ×•×’×¢ ×œ× ×•×©× ×ותו × ×œ×ž×“ בשיעור (×œ×“×•×’×ž× ×‘×©×™×¢×•×¨ ×”× ×¨×˜×™×‘×” ×œ×¨×©×•× ×ת סיפורו של החולה, כל לומד לעצמו, ×ין צורך להגיש ×œ×ž× ×—×™× ×‘×›×œ פע×), חלק ×ž×”×ž×§×¨×™× ×™×•×¦×’×• בשיעור. 30%.
- ×¡×™×›×•× ×”×ž×§×¨×” בכתב, ל×חר ההצגה, עפ“×™ ×”× ×—×™×•×ª שיפורטו. (× ×¤×—: 5-3 עמודי×, מועד: עד ×©×‘×•×¢×™×™× ×ž×¡×™×•× ×”×§×•×¨×¡) 60%.
×˜×›× ×™×§×”: הקורס ×™×ª× ×”×œ מדי שבוע במשך 13 שבועות, בשעות 14:15- 15:30, בכיתה וב×ופן וירטו×לי ב-ZOOM, קישור למפגש ישלח מר×ש במייל לכל חברי הקבוצה.
הקורס מבוסס על ×¢×§×¨×•× ×•×ª בהור××” למבוגרי×:
× ×›×‘×“ ×ת הזמן והמ×מץ שמבי××™× ×”×ž×©×ª×ª×¤×™×. × ×©×ª×“×œ לדייק.
× ×›×‘×“ ×ת הידע ×•×”× ×™×¡×™×•×Ÿ של המשתתפי×. ×›×•×œ× ×• ×©× ×‘×©×‘×™×œ ללמוד ×חד ×ž×”×©× ×™. × ×¢×•×“×“ פתיחות ושיתוף ×‘×ž×§×•× ×”×ישי והרגשי, ×œ× × ×œ×—×¥ בפומבי, כן × ×¦×¤×” ×œ×”×ª×‘×•× × ×•×ª ×¤× ×™×ž×™×ª ×‘×¡×›×•× ×”×›×ª×•×‘.
משוב יתקבל ×ž×”×ž×©×ª×ª×¤×™× ×•×”×ž× ×—×™× ×œ×›×œ ×ורך הקורס בצורה מכבדת ומכובדת.
×”×ž× ×—×™× (facilitators ), ×ž×¢×•×“×“×™× ×ª×§×©×•×¨×ª ×ישית ×ית×, התייעצות, שיתוף ופתיחות ב×ווירה בטוחה.
להלן פרוט המטלות המצופות מהמשתתפי×:
פרוט מטלה 1:
- על כל ×חד מהמשתתפות/×™× ×œ×—×©×•×‘ ×•×œ×ª×›× ×Ÿ עיבוד והעמקה במקרה בו ×”×™×” מעורב/ת בטיפול:
פיסקה ×חת, עד 10 שורות, על ההצעה לכלול: - ת×ור קצר של המטופל ומשפחתו.
-  ת×ור קצר של המחלה ×יתה מתמודד המטופל ומשפחתו.
-  ת×ור של הבעיות ×יך מתמודד ×”×¨×•×¤× ×”×ž×˜×¤×œ, ×•× ×§×•×“×•×ª שהיה רוצה להבי× לקבוצה לדיון: (×§×©×™×™× ×‘×יזון ×ª×¡×ž×™× ×™×, ×§×©×™×™× ×‘×”×ª×ž×•×“×“×•×ª ×¢× ×”×ž×˜×•×¤×œ, קשיי×Â ×¨×’×©×™×™× ×ו סביבתי×, וכו‘).
- יש לכתוב בקיצור ובפשטות, ×œ×œ× ×”×‘×ת רקע מהספרות וכו‘.
- הגשת התקציר ×”×™× ×›×“×™ ×©× ×•×›×œ לעזור ולייעץ בבחירת המקרה. לכן, על ההצעה להיות מוגשת במייל עד 3 ×™×ž×™× ×œ×¤× ×™ שיעור מס‘ 3, שעה 21:00 .
- × ×™×ª×Ÿ להגיש תקציר ליותר ממקרה ×חד, ועפ“×™ צרכי הקורס × ×‘×—×¨ ×חד מה×.
- מטלה זו הכרחית למעבר בקורס.Â
מטלה 2- עיבוד מעמיק של המקרה- לקר×ת כל מפגש.
- לקר×ת כל מפגש, עפ“×™ ×”× ×•×©× ×”×¨×©×•×, על ×”×ž×©×ª×ª×¤×™× ×œ×§×¨×•× ×ת החומר המופיע +×œ×”×•×¦×™× ×—×•×ž×¨ עצמ×ית.
- לכתוב טיוטה של פסקה קצרה ×•×‘×”Â ×”×ª×‘×•× × ×•×ª על המשפחה ×ו המטופל בהקשר ×œ× ×•×©× ×”×§×•×¨×¡. למשל: לקר×ת המפגש ”המשפחה“ יש ×œ×§×¨×•× ×”×—×•×ž×¨ ×‘× ×•×©×, ×•×œ×¡×›× ×ž×” מ×פיין ×ת המשפחה בה ×‘×—×¨×ª× ×ž×‘×—×™× ×•×ª ×¡×’× ×•×Ÿ תקשורת, דפוסי ×”×ª× ×”×’×•×ª, כוחות, חולשות וכו‘ (×ין צורך להגיש בכל שיעור).
- במידה וחסר ידע מדויק- × ×™×ª×Ÿ לשער ולהעריך מספר ×ופציות שהיו יכולות להיות × ×›×•× ×•×ª עבור המטופל, כפי ×©×”×›×¨×ª× ×ותו.
- הפסק×ות הללו יכתבו כטיוטה, ×—×œ×§×›× ×™×ª×‘×§×©×• להציגן בשיעור, ובעקבות כך יכתבו ××—“×› ×¢× ×”×¢×¨×•×ª ותוספות, כחלק מהעבודה המסכמת.
מטלה מס‘ 3: ×¡×›×•× ×•×”×“×™×•×ŸÂ ×‘×ž×§×¨×” שבחרת×.
× ×¤×— ×”×¡×›×•× ×› 5-3 ×¢×ž×•×“×™× ×ž×•×“×¤×¡×™× ×œ×›×œ היותר! על העבודה להיות מוגשת ב e-mail    (×פשרות מועדפת) ×ו בכתב תוך ×©×‘×•×¢×™×™× ×ž×¡×™×•× ×”×§×•×¨×¡. משוב וציון על העבודה ×™×™× ×ª× ×•Â ×“×¨×š e-mail .
- הצגת המטופל/ משפחה על פי מודל ×”- PRACTICE (PRESENTING PROBLEM,ROLES,AFFECT, COMMUNICATION, TIME IN LIFE CYCLE, ILLNESS,COPING,ENVIORMENT) .Â × ×¢×‘×•×¨ על המודל במסגרת השיעורי×. יש קישור ב×תר.
-  בהצגת המש××‘×™× ×•×”×ª×ž×™×›×” יש לפרט ×ת המש××‘×™× ×”××ž×™×ª×™×™× ×”×¢×•×ž×“×™× ×‘×¤× ×™ המטופל, ×•×”×¨×•×¤× ×”×ž×˜×¤×œ. מי ×”× ×’×•×¨×ž×™ הטפול ×”×חרי×, כיצד ×ž×¤× ×™× ××œ×™×”× ×•×‘×•× ×™× ×¢×‘×•×“×” משותפת. ×ž×”× ×’×•×¨×ž×™ התמיכה בקהילה, ×¢“פ מודל SCREEME.
- בהצגת המשפחה יש לכלול ×’× ×•×’×¨× (חובה).
- טבל×ת קדימיות לפי העדפות המטופל, המשפחה ×•×¨×•×¤× ×”×ž×©×¤×—×” ×¢“פ חלוקה ביו-פסיכו-סוצי×לית (ילמד בשיעור במהלך הקורס, יש ×“×•×’×ž× ×‘×תר).
- הצעת ×ª×•×›× ×™×ª עבודה / פעולה על סמך הטבל×.
- התייחסות ל××¡×¤×§×˜×™× ×©× ×œ×ž×“×• בכתה, ×•×¨×œ×‘× ×˜×™× ×œ×ž×§×¨×” ספציפי ×–×” (×œ× ×צל ×›×•×œ× ×™×•×¤×™×¢×• הכל, ××œ× ×¨×§ מה שמת××™×) , כמו: התייחסות למוות, התייחסות לגורמי תמיכה ×—×™×¦×•× ×™×™×, התייחסות × ×¤×©×™×ª ×ו ×¨×•×—× ×™×ª וכו‘.
- ×”×ª×‘×•× × ×•×ª עצמית: מה העבודה תרמה לי, מה היו ×”×§×©×™×™× ×©×œ×™, מה היו ×”×¨×•×•×—×™× ×©×œ×™, מה הפקתי מהעבודה על המשפחה להמשך תפקודי ×›×¨×•×¤× ×ž×©×¤×—×”. מה הופתעתי לגלות על עצמי, ×ו על המקצוע שלי, מה ×œ× ×”×¦×œ×—×ª×™ ×œ×”×’×©×™× ×‘×¢×¦×ž×™ ×ו במסגרת תפקידי. מה הרגשתי במהלך העבודה. × ×™×ª×Ÿ להוסיף שיר, ספור, ×ª×ž×•× ×”, ×חר ×¨×œ×•×•× ×˜×™× ×œ×ž×§×¨×”.
- על ×”×¡×™×›×•× ×œ×”×™×•×ª מתומצת ותכליתי (×›×מור 5-3 עמודי כולל די×גרמות לכל היותר).
בהצלחה